zondag 8 juli 2007

Graspop door de ogen van Wall

Laat het duidelijk zijn. Ondanks het verschrikkelijke kutweer, was het weer
een fantastisch weekend!
Hier wat sfeerbeelden.

http://www.localimpact.com/GRASPOP2007/index.html


Mijn topmomenten op GMM 2007:
Volbeat
Stonesour
Lamb of God
Life of Agony
Me First & The Gimme Gimmees
Children of Bodom
Slayer

en tegen alle verwachtingen in (toch zeker die van mij):
Heaven & Hell
Iron Maiden

Dé grote verrassing van het weekend voor mij:
Spoil Engine (pure onversneden thrashmetal van eigen bodem - te situeren
ergens tussen Slayer, Machine Head, The Haunted,... - Live een echte
belevenis)

Groepen die ik spijtig genoeg door omstandigheden gemist heb: Blind Guardian
(toen lag ik al lang strike in mijn tent), In This Moment, maar vooral
Chimaira (tenten opgeruimd en naar de auto gebracht, dan blijkt dat het toch
al later is dan gedacht en dat de mannen vroeger zijn begonnen dan
oorspronkelijk gepland, K*T)

Volgend jaar weer van de partij!

En voor de liefhebbers. OP 11/10/07 in Hof ter Lo: Soilwork - Chimaera (de
Belgische, en dus niet de jammerlijk gemiste Chimaira) - Sonic Syndicate
(Zweedse winnaars van de Nuclear Blast band Contest, gekozen en 1500
deelnemende bands en terecht. In dezelfde hoek te zetten als In Flames,
Soilwork, Threat Signal, maar dan misschien iets minder hard)

Geen opmerkingen: