zondag 8 juli 2007

Mijn impressies van Graspop

Beste Wall,

Ik hoop dat je je mac hebt kunnen overtuigen om javascripts te accepteren. Het was inderdaad zoals je zei vrij "kutweer", maar ik heb er zelf niet zo veel last van gehad.

Ik ga proberen mijn dagelijkse hoogtepunten te herinneren.

Vrijdag

Wat laat aangekomen maar toch genoten van Chris Cornell. Wat een talent maar wat een verspilling van talent aan zo een lamzakkering persoontje. Voordien was Grave Digger ook wel te pruimen. Papa Roach was redelijk. De zanger trotseerde als enige de regen.

Toch maar gewacht op Aerosmith en vollen bak. Professioneel, gepolijst, af en toe te lange gitaarsolo's maar wel àf.

Nog lang nagenoten van Therion (Koop niks voor jou hoor !!).

Zaterdag

Ik heb eigenlijk vooral postgevat bij het hoofdpodium en alle grote acts met succes zien passeren : Life of Agony, Heaven & Hell, Korn en Iron Maiden.
Ook drowning pool was ok. Zondag leek me de beste dag.

Zondag

Ik ben nu geen twintig meer maar toen had ik toch al serieuze last om 2 uur zonder problemen recht te staan. Een toevallige striptease bracht afleiding (zie mijn vroegere foto's)

GOED : Children of Bodom, Slayer, Mastodon en Korpiklaani
SLECHT to afschuwelijk : Finntrol en Ozzy Osbourne (slecht, slechter, Ozzy)

2 opmerkingen:

Koop zei

Hoezo Therion is niks voor mij? Ik heb al hun cd's en zelfs een gesigneerde bh van de zangeres!

Bartman zei

Verdorie. Gij zijt dus gaan lopen met diene bh. Terguggeven verdomme.